במשך שנים רבות חיינו על בסיס מודל שאישה מתאפרת מול המראה, היא מפדרת את פנייה, משרטטת את מסגרת העיניים עם עיפרון, מברישה את הגבות, מניחה סומק ומורחת שפתון, האיפור היה טקס נשי, פעולה חוזרת ויום יומית שדרשה מיומנות ודיוק רב. נשים שרצו להיראות מטופחות מדי יום נאלצו להתאים את שגרת האיפור לאורח החיים המודרני והמהיר במיוחד. לשמחתנו הרבה הטכנולוגיה שתאמה את רוח התקופה חשפה אותנו למספר שיטות עבודה, כלים, מכשור ופיגמנטים משופרים, שמאפשרים להיראות נפלא (ואפילו טבעית) באופן קבוע.

 

איפור קבוע: טרנד חולף או מגמה מתפתחת?

האיפור הקבוע הוא כבר לא טרנד חולף, ונשים שבעבר בחרו בטיפולים "טבעיים יותר" כמו שרטוט גבות או עיפרון עיניים כבר מתעניינות בטיפולים מתקדמים יותר כמו הצללות, גוונים לשפתיים ועוד. שיטות העבודה, המכשור והפיגמנטים שעומדים לרשותנו התפתחו מאוד בשנים האחרונות והם תואמים את מגמת היופי שרווחת כיום וככל הנראה תמשיך גם לעתיד – חזרה אל המראה הטבעי, שמעצים את הנתונים הטבעיים ומותאם יותר לסגנון חייה ולמאפייני האישה.

"נשים לא מעוניינות להשקיע יותר מ-10 דקות בטקס האיפור היומי שלהן, אין להן את הזמן שהיה להן בעבר, הן רוצות להיראות במיטבן גם כשהן קמות בבוקר, הן רוצות גבות מסודרות, וגוון יפה בשפתיים, אם אפשר עיפרון בגוון טבעי שמדגיש את העיניים, והן רוצות לדעת שגם "הקבוע" ניתן לשינוי". מסבירה מדריכת הקורס לאיפור קבוע שיר זנזורי במכללת סרג'יו – המכללה למקצועות השיער והיופי.

"כיום אנחנו עובדים עם פיגמנטים מקצועיים ובטוחים יותר לנו וללקוחות, ומלמדים שיטות מתקדמות שמאפשרות להגיע לתוצאות טבעיות לחלוטין כמו שיטת ההצללה שניתן ליישם גם באזור העיניים וגם באזור הגבות וכמובן שיטת השערה, שתופסת תאוצה ומתכתבת עם אותו מראה טבעי, שלא פעם כולל גבות ארוכות ומסורקות" הכלים והמכשור שאנחנו עובדים איתם מאפשרים לנו להגיע לתוצאות איכותיות יותר בנוחות גבוהה יותר ממה שהיכרנו בעבר".

 

איפור קבוע שמשתנה בהתאם למגמות היופי

נשים רבות שסוברות שאיפור קבוע הוא לתמיד יהיו מופתעות לדעת, שאיפור קבוע נדרש "לחיזוקים" אחת למספר חודשים, ולכן כל אישה שתרצה להיראות במיטבה תגיע שוב אל הקוסמטיקאית כדי לחזק את הגוון.

"החדשות הטובות הן שבזכות האמצעים העומדים לרשותנו אנחנו יכולים לשנות גם מראה האיפור הקבוע בהתאם למגמות היופי המקובלות ובהתאם לאופנה, אישה לא צריכה להתחייב לגוון קבוע לכל אורך חייה, אבל היא בהחלט יכולה לשדרג את שגרת יומה עם הגוון הנכון והמותאם אליה". מסבירה שיר זנזורי

"תעשיית הקוסמטיקה מתפתחת מדי חודש" מסבירה ליאת קדר מנהלת מכללת סרג'יו, "הקעקועים של אתמול היו מאופיינים בגוון אחיד, אטום ועמיד לעשר שנים, ולכן נשים חששו מאוד מהתהליך, עם זאת כיום אנחנו יכולים "לטשטש" את אותם קעקועים ולשנות את הגוון בתדירות גבוהה יותר הסיבה לכך היא בזכות תרכובת הדיו – הדיו הישן כלל טיטניום דיאוקסיט, שהגוף לא קיבל, ולכן הגוון השחור התחלף בדרך כלל לרוד, ירוק או כחול. אבל כעת אין סיבה לדאגה הודות לדור חדש של פיגמנטים אורגניים שמאפשרים להשיג תוצאות מדויקות יותר".

קורס איפור קבוע

במסגרת תוכנית ההכשרות השנתית אנחנו פותחים במכללת סרג'יו – המכללה למקצועות השיער והיופי – קורס איפור קבוע מקיף המאפשר לך להשתלם בשיטות העבודה החדשניות ביותר ולעבוד עם המכשור והכלים המתקדמים בתחום. הקורס נלמד במתכונת אישית וכולל תרגול מעשי והדגמת שיטות עבודה על מודליסטיות.

לפרטים נוספים על קורס איפור קבוע במכללת סרג'יו