הקורסים שלנו

בוטיק יופי ועוד בכל מקום נדרש מעצב שיער מקצועי ובעל תעודה עולם היופי החדש שם דגש מיוחד על יצירת טוטאל לוק מושלם ומקפיד על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד. כחלק ממגמה זו, תחום האיפור הקבוע בשיטות השונות צובר תאוצה רבה והפך לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומיומית של כל אישה.

קורס איפור קבוע במכללת סרג'יו, המכללה למקצועות השיער והיופי, מתמקד בקוסמטיקה קלסית בארבעת התחומים המבוקשים: איפור קבוע לגבות בשיטת השערה וההצללה (מיקרובילדינג ומיקרושיידינג) שרטוט שפתיים(מיקרופיגמנטציה)  ואיפור איילינר. בוא/י ללמוד מהמומחים בתחום.

 

 

קורסים איפור קבוע

עולם היופי החדש שם דגש מיוחד על יצירת טוטאל לוק מושלם, ומקפיד על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד. כחלק ממגמה זו, תחום האיפור הקבוע בשיטות השונות צובר תאוצה רבה והפך לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומיומית של כל אישה.

 

קורס איפור קבוע במכללת סרג'יו, המכללה למקצועות השיער והיופי, מתמקד בקוסמטיקה קלאסית בארבעת התחומים המבוקשים: איפור קבוע לגבות בשיטת השערה וההצללה (מיקרובילדינג ומיקרושיידינג), שרטוט שפתיים (מיקרופיגמנטציה) ואיפור איילינר.

 

בוא/י ללמוד מהמומחים בתחום.

 

 

מיקרובליידינג ומיקרושיידינג

קורס מיקרובליידינג עוסק בטכניקת איפור קבוע ליצירת משיכות צבע טבעיות ודמויות שיער, למילוי ועיצוב גבות. באמצעות מכשיר מיוחד המצויד במחטים עדינות, מייצרים בקפידה שערות בודדות ומחקים את דפוס הצמיחה הטבעי של הגבות, במטרה למלא חלקים חסרים ו/או לעבות את הגבה. השיטה מתבצעת באמצעות עט ידני עם מחטים מיקרו זעירות, בגודל של זקיקי שערה, אשר מחדירות פיגמנטים המותאמים לצבע השיער בגבה ובהתאם לצמיחה שלה, על מנת להגיע לנראות טבעית שמדמה את השערות האמיתיות.

 

קורס מיקרושיידינג לעומת זאת, מלמד טכניקת הצללה אשר דומה מאוד לאיפור הגבה באמצעות פודרה ומתבצעת באמצעות מכשור ידני, שמייצר נקודות זעירות של גוון על שכבת העור החיצונית (אפידרמיס). אותן נקודות נקראות גם פיקסלים.

 

שתי השיטות מאפשרות יצירת איפור קבוע לגבות במגוון רחב מאוד של סגנונות, והתאמה אישית של הטיפול לצרכי והעדפות הלקוחות. במסגרת קורס מיקרובליידינג וגם קורס מיקרושיידינג במכללת סרג'יו תקבלו את כל הכלים הנדרשים והמידע, ב שיעזרו לכם לצייר את השערות בצורה המקצועית והמדויקת ביותר ולהתאים את בחירת השיטה ללקוחה.

 

הקורסים כוללים מידע עיוני על תורת הצבעים, התאמת הגבה למבנה הפנים ולמבנה העיניים ושימוש בחומרים שונים, כולל הבנה לגבי שיטות עבודה בטוחות. בתום השלב העיוני, מגיעה התנסות פרקטית שמקיפה את כל הנלמד. אם תסיימו בהצלחה תקבלו תעודה בינלאומית מטעם מכללת סרג'יו.

 

 

מיקרופיגמנטציה

קורס מיקרופיגמנטציה מספק הדרכה לגבי איפור קבוע של השפתיים תוך החדרת פיגמנט נבחר, וזאת על ידי שימוש במכונה חשמלית מיוחדת ומחטים תואמים. טכניקה זו יכולה לשפר את הצבע הטבעי, ההגדרה והסימטריה של השפתיים. ניתן להתאים אותה להשגת אפקטים שונים, החל מגוון שפתיים עדין ועד לצבע נועז ותוסס. שימוש במיקורפגמנטיצה נעשה לרוב גם לצורך הסרת כתמים גנטיים או פיגמנטציה הנובעת מעישון. מטרת הטיפול הינו להעניק נפח וצבעוניות לשפתיים.

 

במסגרת קורס מיקרופיגמנטציה במכללת סרג'יו, לומדים שיטות שונות ומתקדמות לשרטוט ותיחום שפתיים ויצירת שלל אפקטים, וכן כיצד לתקן פיגמנטציות ולבצע בחירה נכונה של מחטים. בתום השלב העיוני, מגיעה התנסות פרקטית שמקיפה את כל הנלמד ולאחר סיומה בהצלחה תקבלו תעודה בינלאומית מטעם מכללת סרג'יו.

 

 

אייליינר

קורס איילינר יהפוך אותך לאומן/ית אייליניר. טכניקה זו כוללת הנחת פיגמנט לאורך קו הריסים, ויצירת אשליה של ריסים מלאים ועבים יותר או אייליינר מצויר בצורה מושלמת. אפשרות איפור קבוע זו חוסכת זמן באיפור יומיומי ומבטיחה שהאייליינר יישאר ללא רבב בתנאים שונים, כגון לחות או הזעה.

 

תכנית הלימודים של קורס איילינר במכללת סרג'יו כוללת הסבר על ההבדלים בין איילינר רגיל לבין איילינר קבוע, שיטות עבודה, חומרים, כלים, מכשירים וכיוצא בזאת. תלמדו כיצד להימנע ממראה מלאכותי ולהגיע לתוצאה טבעית, כיצד להתאים את הגוון הנכון ללקוחה, היבטים של בטיחות ועוד. בתום השלב העיוני, מגיעה התנסות פרקטית שמקיפה את כל הנלמד ובסיומה בהצלחה תקבלו תעודה בינלאומית מטעם מכללת סרג'יו.

 

 

קורס איפור קבוע בסרג'יו

כשמאחוריה יותר מ-40 שנות ניסיון בהדרכת בוגרים, שרבים מהם מצליחים בתעשייה, מכללת סרג'יו היא המקום הטוב ביותר ללמוד קורסים בתחום של איפור קבוע, ובכלל בעולמות היופי.

 

מעבר לניסיון הרב שאנו מביאים איתנו, המורים המעולים שלנו מקצועיים מאוד ומעודכנים לגבי הטרנדים, המגמות והשיטות הכי חדשניים בשוק. לצידם, תיהנו מהאפשרות לעבוד עם החומרים והמכשירים המתקדמים ביותר.

 

הקורסים ממוקדים מאוד, מתקיימים בשעות גמישות, מאפשרים לשלב את הלימודים עם עבודה ונלמדים בקבוצות קטנות (עד ארבע משתתפות או משתתפים). סביבת הלמידה מקצועית ומתמקדת במתן הדרכה פרטנית ותשומת לב לכל תלמיד/ה.

 

הקורסים כוללים שעות של למידה עיונית והתנסות מעשית על מודליסטיות, והבוגרים זוכים לתעודה בינלאומית מטעם מכללת סרג'יו.

 

לא משנה אם אתם רוצים לפרוץ לתוך התחום, או שאתם כבר עוסקים בו ומעוניינים להרחיב את תפריט הטיפולים והשירותים שלכם – קורסי האיפור הקבוע שלנו יאפשר לכם להציע את הטיפולים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות.

 

בסופו של דבר, סרג'יו זה משפחה. גם לאחר שתסיימו את הקורס, נלווה אתכן ואתכם ונסייע בכל דבר שאנחנו יכולים. מעוניין/ת? הירשמו עכשיו ותעשו צעד משמעותי לעבר הגשמת החלום הבא.

הרשמה

הצטרפו לנבחרת המנצחת שלנו עוד היום, השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם