כשהחום והלחות עדיין נמצאים בשיא ומעיקים, קשה להאמין שהסתיו ממש מעבר לפינה ושהחורף בדרך. עם זאת, כבר יש התרגשות באוויר סביב מגמות היופי החדשות שעומדות להגיע. צבעי הציפורניים הטובים ביותר של חורף 2023 מתבססים במידה רבה על הגוונים האדומים, הקשורים באופן מסורתי לעונה, אך כוללים גם כמה צבעים מרהיבים שנותנים טוויסט רענן.

סיימת קורס בניית ציפורניים או שאת עומדת לסיים? האחריות שלך לא נגמרת שם. את צריכה להיות מעודכנת בכל הטרנדים הכי עדכניים, לרבות הצבעים החמים של העונה.

הנה כמה דוגמאות:

ירוק כהה מאוד

זה שחור? זה כחול? לא, זה ירוק כהה! הטרנד הירוק של העונה הוא לקחת את הגוון לקצה שלו. אפשר ליצור לוק מושלם עם ירוק בגוון אזמרגד ככה במיוחד, וגורמות לכולם להציץ שוב כדי לוודא איזה צבע הם רואים. במסגרת קורס לק ג'ל מקצועי לומדים את הטריק – שכבה אחת היא בבירור ירוקה, שתי שכבות ואנשים כבר לא ממש יודעי בוודאות.

אדום בגוון מדמם

אנחנו בוודאי לא מחדשים לך עם העובדה שאדום כהה הוא בחירה פופולרית מאוד לחורף. עם זאת, הגוונים של 2023 עומדים להיות כהים מאי פעם, בעלי גוון קריר יותר וגובלים בשחור. יש כל מיני אפשרויות, מגוונים של פירות יער ועד חום-אדום עמוק.

כחולים מודגשים ועמוקים

בחודשים האחרונים אנחנו עדים לקאמבק משמעותי של כחול בגוון קובלט. בחורף הקרוב, עושה רושם שרק נלך עמוק יותר, לתוך גוונים כחולים ונועזים, מתכלת קרה כקרח ועד כחול סופר-כהה.

שימר אנד שייק

מכירה את הטרנד האהוב של ציפורניי דונאטס מזוגגות? זו המקבילה החורפית, והיא מסוגלת לקחת כל צבע ולהעלות אותו מדרגה. קורס בניית ציפורניים מלמד כיצד להוסיף שימר (ברק) לכל גוון שאת אוהבת.

חום בגוון פטריות מט

כמו שעון, יש כמה צבעים שחוזרים לפוקוס ברגע שמזג האוויר מתקרר, אבל תמיד יש דרך לגרום לגוונים מוכרים להרגיש רעננים. בעוד שחום אדמתי הוא לא בדיוק מקורי בתקופה זו של השנה, החוכמה היא להוסיף ספין שמרגיש מודרני וחדש. למשל, צבע חום-פטריה שנע בין בז' לגווני אדמה עמוקים, בגימור מט מושלם לאווירה חורפית.

כתום בהיר ושובב

רק בגלל שהקיץ בדרך החוצה, לא אומר שאת חייבת לוותר לחלוטין על המניקור התוסס שלך. נכון, העונות הקרות מושלמות לצבעים מלנכוליים, אבל בחורף 2023 יש גם מגוון אפשרויות נועזות בהשראת צבעי עלים משתנים. לקים כתומים, למשל בגוון דלעת, עומדים להיות חמים מאוד.

Mauve הוא הוורוד החדש

לבחירה שמאזנת בין הנועז לנייטרלי, Mauve הוא הגוון הוורוד הלוהט ביותר כרגע. הוא עדין מספיק כדי להשתלב בצבעי היסוד של העונה, אבל גם יוצר מראה ייחודי.

רוצה ללמוד את הטכניקות הכי מתקדמות, כדי שתוכלי למרוח את כל הצבעים הכי משגעים? קורס לק ג'ל מקצועי הוא המקום בשבילך!