כולנו רוצות להיראות במיטבנו, ומוכנות לשלם על כך הון לא מבוטל, עם זאת החדשות הטובות הן שזה לא צריך להיות כך, אפשר להיראות מטופחת ולהעצים את יופייך הטבעי גם בעלות נגישה לכל כיס. הנה שלוש דרכים שייסעו לך בכך.  

 

יד שנייה זו אפשרות מעניינת. 

הישראלית הממוצעת מוציאה מאות שקלים בחודש על ביגוד חדש שנרכש בדרך כלל ברשתות הגדולות. רכישה של פריט לבוש חדש מרגשת אותנוהפריט שלך, ולא נלבש מעולם, וכמובן שזהו פריט עדכני ואופנתי, עם זאת כולנו יודעות, שהבגדים החדשים מתבלים במהרה ונוסף לכך רובנו ערות לשיח הנוגע לזיהום הסביבה (תעשיית האופנה היא המזהמת השנייה ביותר בעולם, יש הרים של בגדים שלעולם לא יתבלו חלקם אף מעולם לא נלבשו) 

אלו שרוצות ליהנות מפריט איכותי ואופנתי (כי הרי האופנה חוזרת) יוכלו לרכוש לעצמן מספר פריטי יד שנייה, יש לציין שאין מדובר בפריטים שנזנחים על ספסלי הרחוב (אף על פי שגם שם יש לעיתים "מציאות") אלא על פריטים שמלוקטים היטב על ידי נשים עם חוש אופנתי וסגנון, לעיתים אלו פריטים מיובאים מאירופה, ולעיתים אלו פריטים שמעולם לא נלבשו ולא נרכשו וכעת מוצעים למכירה.  

שוק היד השנייה רווי ומפתיע לטובה, ולאחרונה גם מותגים יוקרתיים כמו "ליוויס" ו"גוצ'י" ו h&m משקיעים ב"קטגוריה המחזורית" שמאפשרת להם לאסוף מלקוחות החברה פריטים ישנים, לחדש אותם (רחיצה, תיקוני תפירה, תיקוני כתמים, גיהוץ) ולמכור אותם במחיר נגיש יותר. מה הרווח שלך מהעניין? אופנה איכותית, שתשמש אותך לאורך זמן, פריטים ייחודיים ועלויות נגישות מאוד (גם של מותגים נחשבים ביותר). 

 

את יכולה לייבא את מוצרי הקוסמטיקה שלך. 

ההוצאה החודשית על טיפוח עשויה להגיע לאלפי שקלים בחודש – קרם פנים, סרום, קרם הבהרה לפיגמנטציה, מייקאפ, פודרה, סומקים, צלליות והרשימה עוד ארוכה. הצרכנית הישראלית היא אספנית של איפור ושל מוצרי טיפוח אבל אין שום סיבה לשלם אלפי שקלים בחודש על מותגי קוסמטיקה ידועים (שרובם נמכרים במחיר נמוך בעשרות אחוזים בשווקי אירופה ובארצות הברית). 

כיום את יכולה לייבא בעצמך את מוצרי הקוסמטיקה, האיפור, הטיפוח ואפילו הטואלטיקה ממגוון רחב של אתרים ביניהם Iherb, (עד 75$ לא תשלמי מכס, ונוסף לכך עלויות המשלוח זניחות) בארץ יש קהילה של עשרות אלפי צרכנים שממליצים על מוצרים שונים מתוך ניסיון אישי, נוסף לכך תוכלי לרכוש קוסמטיקה ישראלית איכותית ישירות מהיצרניות, לבקש הנחת כמות ואפילו לרכוש "מנוי שנתי" שמוזיל עלויות בשיעור של כ-30% הנחה. בשקלול שנתי – החיסכון מסתכם באלפי שקלים שלשמחתך הרבה יישארו בכיס שלך.  

 

מתחזקת גוונים, באליאז', אומברה ותספורת אופנתית – גשי למספרת סרג'יו.  

מתחזקת גוונים, באליאז', אומברה ותספורת אופנתית, מעוניינת בלק ג'ל חדש, פדיקור רפואי או אולי תספורת אופנתית לילד? את לא חייבת לשלם על כך הון תועפות. כיום יש באפשרותך לקבוע תור למגוון רחב של טיפולים שונים לשיער וליופי במכללת סרג'יו – המכללה למקצועות השיער והיופי – בתעריפים מוזלים. לדוגמה: צבע שורש בעלות של 60 ₪ בתעריף של תלמיד או בעלות של 70 ₪ בתעריף של עוזר מדריך או בעלות של 100 ₪ בתעריף של מדריך, פן בעלות של 30 ₪, 50-40 ₪ או 70-60 ₪ בהתאמה, תספורת אישה: 40 ₪, 50 ₪ או 120 ₪, פדיקור 20 ₪ לתלמיד או 100-80 ₪ לעוזר מדריך וכן הלאה.  

 

את התעריפים המלאים תוכלי לראות כאן (הפנייה לעמוד קביעת תור) 

מכללת סרג'יו מכשירה מאות בוגרים במעל ל-100 קורסים ותוכניות הכשרה מקיפות במקצועות השיער והיופי ובמסגרת ההתנסות המכללה מאפשרת לתלמידים להדגים את כישוריהם על לקוחות המספרה, כאשר כלל תהליך הטיפול, התספורת, הצבע וכן הלאה נעשה בפיקוח מלא של מדריך (אם בחרת בתעריף של תלמיד) או בהדגמה של עוזר מדריך – איש מקצוע בעל ותק וניסיון עשיר בוגר המכללה. בדרך זו תלמידי המכללה מרוויחים הזדמנות להתנסות באופן מעשי בשיטות העבודה הנלמדות בקורסים השונים ואת נהנית מתספורת או משירותי יופי מקצועיים ואיכותיים בפיקוח מלא בעלות משתלמת לכל כיס.  

חשבי על כך כמה תוכלי לחסוך מדי חודש 

במקום לשלם 100 ₪ על מניקור ו-60 ₪ נוספים על פדיקור, 120 ₪ על תספורת ו-400 ₪ על גוונים, 70 ₪ על עיצוב גבות ועוד 700 ₪ על צביעת אומברה שמסתכמים בסכום של כ-800 ₪ עד 1200 ₪ תוכלי לקבל את אותם שירותי יופי ושיער שנדרשים לך בעלות מופחתת שתסתכם בכ-450 ₪ -500 ₪ וליהנות מתוצאות איכותיות שיחמיאו לך. מכללת סרג'יו ממוקמת בקניון ראשונים ובסמוך למחלף ראשונים ולרכבת ראשונים, ניתן להגיע בתחבורה ציבורית ובתחבורה פרטית, יש חניה בשפע במקום ומומלץ לקבוע תורים למספר טיפולים במהלך היום.  

מה את מקבלת מהשירות? חיסכון משמעותי בזמן ובכסף, ושירות איכות כפי שהיית מקבלת בסלוני היופי המקצועיים והמובילים בתחום.  

לפרטים נוספים לקביעת טוב במספרת סרג'יו לחצו כאן