יצירת מראה זוהר ומושלם של כלה היא גם אומנות וגם מדע. בין שלל הדברים שיש לקחת בחשבון, חשוב להבין כיצד איפור לשעות היום שונה מאיפור לשעות הלילה.

קורס איפור מקצועי לכלות וערב של מכללת סרג'יו מספק את הידע הנדרש לגבי הניואנסים הללו, ומתאים גם למאפרים מתחילים וגם לבעלי ניסיון. זה הזמן להבין כיצד יש להשתמש בתנאי התאורה, הלבוש וגווני העור כדי לאפר בצורה מקצועית לכל רגע ביממה.

גורמים שיש לקחת בחשבון

תאורה – איפור כבד מדי עלול להיות לא ממש מחמיא באור יום טבעי, בעוד תאורה מלאכותית במהלך הערב עשויה לדרוש צבעים עזים יותר.

צילום – כאשר מצלמים בשעות היום, בדרך כלל שואפים לתמונות רכות וטבעיות יותר, בעוד שצילום לילי עשוי לחייב איפור דרמטי יותר, שמתאים לתאורה חלשה.

צבע וסגנון השמלה – האיפור צריך להשלים את שמלת הכלה, והסגנונות משתנים בהתאם לשעת החתונה.

איפור כלות לשעות היום

טבעי ועדין – איפור לחתונה יומית מצריך במרבית המקרים פלטת צבעים טבעית ועדינה יותר, עם גוונים כמו נייטרלים כמו ורוד רך או חום בהיר.

גימור מט – עדיף בדרך כלל כדי לשלוט ברמת הברק, במיוחד תחת אור שמש בהיר.

הגנה מהשמש – יש לשלב קרם הגנה באיפור, כדי להגן על עור הכלה במהלך טקסים שמתקיימים בחוץ בשעות היום.

קווי מתאר רכים – קווים עדינים יכולים להגדיר את תווי הפנים, מבלי להיות בולטים מדי תחת אור השמש.

איפור כלות ללילה

דרמטי ומודגש – שעת הלילה מאפשרת ואף מצריכה מראה אפקט דרמטי יותר. גוונים כהים בעיניים, גימורים מבריקים וצבעי שפתיים נועזים יכולים להיראות נפלא.

זוהר וברק – גימור מבריק יכול להחמיא תחת תאורה מלאכותית.

קווי מתאר חזקים – הקווים אמורים להיות מודגשים יותר, כדי להגדיר את התכונות בצורה חדה יותר, במיוחד עבור צילומים בתאורה לא אידיאלית.

קורס איפור מקצועי לכלות וערב במכללת סרג'יו

מכללת סרג'יו מציעה קורס איפור מקצועי לכלות וערב עם תוכנית לימודים מקיפה, בו תוכלו ללמוד את כל נבכי האיפור לאירועים. הנה כמה דגשים:

ניסיון מעשי – תקבלי הכשרה פרקטית עם דוגמניות חיות, כדי להבין את ההבדלים הגדולים והקטנים בין איפור כלות ליום לבין איפור ללילה.

טכניקות עדכניות –  הקורס מכסה טכניקות איפור מתקדמות כמו איפור תלת מימדי, שהופכות יותר ויותר פופולריות.

בניית תיק עבודות – אחת המטרות היא לעזור לסטודנטים לבנות תיק עבודות חזק, המציג מגוון של מראות כלה המתאימים לתנאי תאורה ושעות שונות במהלך היממה.

לסיכום

בין אם את חולמת על קריירה בתחום של איפור כלות ואירועים, או פשוט רוצה לשפר את היכולות שלך כדי לאפר את עצמך וחברות שלך, קורס איפור מקצועי לכלות וערב יצייד אותך בכל מה שאת צריכה כדי ליצור מראות מדהימים, ולא משנה מתי מתחילה קבלת הפנים.