עולם עיצוב התסרוקות לגברים מתפתח כל הזמן, ובכל יום שעובר נוצרים סגנונות וטכניקות חדשות. בתחום כל כך דינמי, קורס ספרות גברים ברבר הוא הדרך היחידה להישאר בקצב.

לימודי ספרות גברים מוכרחים לכלול גם עיצוב זקן, כדי שהסטודנטים יבינו בדיוק כיצד להתאים את שיער הפנים של לקוחותיהם העתידיים למבני הפנים שלהם. לפני שאתם נרשמים אל בית ספר לספרות ומתחילים המסע לקריירה בענף, נעמיק מעט בנושא הזה ונספק לכם מספר טיפים.

סוגי מבני פנים

סגלגל – לפנים אובליות יש פרופורציות טובות, אז הן נראות טוב עם כמעט כל סגנון של זקן, בין אם זה זקן קצר החובק את קו הלסת או זקן מלא שזורם באופן טבעי. במסגרת הקורס, תלמדו כיצד לנצל את הרבגוניות הזו כדי ליצור מגוון סגנונות.

מלבן – פנים מלבניות הן יותר ארוכות מאשר רחבות, מה שאומר שסגנון הזקן צריך לשאוף "לקצר" את הפנים וליצור מראה מאוזן יותר. זקנים מלאים יותר בצדדים יכולים להשיג את המטרה הזו. טכניקה מתקדמת אחת הנלמדת שתלמדו במהלך לימודי ספרות גברים היא לשמור על הזקן קצר יותר בתחתית, ולאפשר לו להתרחב בצדדים.

עגול – בפנים עגולות, המטרה היא להאריך אותן ולהעניק להן מראה סגלגל יותר. זקן קצוץ בצדדים וארוך יותר באזור הסנטר יכול להשיג את האפקט הזה. יש לעצב את הזקן בצורה מחודדת כדי למשוך את תשומת הלב כלפי מטה, הרחק מעגלגלות הלחיים.

ריבוע – פנים מרובעות כוללות קו לסת חזק ומצח רחב. סגנון זקן מלא יותר בסנטר וקצר יותר בצדדים יכול לעזור לרכך את קו הלסת. קורס ספרות גברים ברבר מלמד כיצד לשלב את הזקן בצורה חלקה בפאות הלחיים, כדי ליצור מראה מגובש ומחמיא.

למה זה כל כך חשוב?

הבנת גיאומטריית הפנים היא מיומנויות חשובה מאוד. סגנונות מסוימים של זקן יכולים לגרום לפנים להיראות סימטריות יותר, למשוך תשומת לב למאפיינים ספציפיים כמו אף או סנטר בולטים, או להרחיק אותה מהם. רמת מומחיות זו מבדילה בעלי כישורי טיפוח בסיסיים מספרים מקצועיים.

ככל שתתקדמו בקריירה, מיומנות זו תפתח לכם דלתות ותעזור לכם לספק את השירות הטוב ביותר.

טיפים נוספים לעיצוב זקן

כלים – מלבד ידע, תצטרכו גם כלי טיפוח איכותיים, כמו קוצצים, מברשות וגוזמים. הכלים הכי טובים מאפשרים דייקנות מרבית. בית ספר לספרות יעניק לכם ניסיון מעשי בכלים שונים, כדי שתגיעו מוכנים לעולם האמיתי.

תחזוקה – תצטרכו לדעת לא רק לעצב את הזמן בסגנון הכי מתאים ויפה, אלא גם להנחות את הלקוחות לגבי שמירת על צורת ובריאות הזקן לאורך זמן. לשם כך, יש להבין בשמנים, מרככים ומוצרים נוספים, כולל התאמה שלהם לסוגי עור שונים.

סיכום

התאמת הזקן למבנה הפנים היא אמנות, ושליטה בה היא מיומנות קריטית בתחום הטיפוח לגברים. צרו קשר כדי להתחיל קורס ספרות גברים ברבר וללמוד כל מה שאתם צריכים.