האבולוציה של עיצוב שיער לנשים

לימודים וקריירה בתחום של עיצוב שיער לנשים, הפכו כבר מזמן למסלול מועדף על ידי רבים ורבות. כתוצאה מכך, אפשרויות ההכשרה הן מגוונות ומכסות מגוון רחב של נושאים. קורס ספרות נשים צריך לכלול שיעורים מעשיים ועיוניים, ולהיות מעודכן בכל הטרנדים שצצים ונעלמים.

מתסרוקות בסגנון רטרו משנות ה-40 ועד לתספורות הנועזות של שנות ה-2000 – עיצוב שיער לנשים נמצא תמיד באור הזרקורים. 

למרות זאת, כאמור, בשנים האחרונות יש לענף זה תחרות רבה יותר מאי פעם.

עליית הפופולריות של עיצוב שיער לגברים

יש לא מעט סיבות לכך שבנקודת הזמן הזו, קורס תספורות גברים וילדים מושך לא פחות (ואולי אפילו יותר) אנשים מאשר קורס עיצוב שיער לנשים. 

אנחנו חיים בעידן של מודעות גוברת בקרב גברים לנושא הטיפוח והיופי, לרבות היווצרות הזרם המטרוסקסואל שהחלה בשני העשורים האחרונים. כלומר, גברים רבים מחפשים שירותי עיצוב וטיפוח מקצועיים לשיפור המראה שלהם, ויש לכך השפעה ישירה על כמות נותני השירות בענף.

מגמה זו לא נעלמה מעיניהם של בתי הספר לעיצוב שיער, שמן הסתם נאלצו לפתוח עוד ועוד קורסים לספרות גברים.

החשיבות של קורס ספרות לנשים

למרות השינוי בביקוש לכיוון עיצוב שיער לגברים, זה ממש לא אומר שניתן לבשר על דעיכת הענף המקביל. להיפך, למעשה זהו כנראה העיתוי הטוב ביותר מזה זמן רב להתחיל ללמוד עיצוב שיער לנשים.

בכל רגע נתון, דרושה כמות גדולה של ספרים וספריות לנשים, במיוחד כאלו עם ידע רחב בתחום על כל צדדיו אשר יכולים לתת מענה הוליסטי לנשים מצביעת השיער, גזירה, טיפוח ועוד. ככל שיותר בוחרים ללמוד דווקא ספרות גברים, נוצר מחסור במעצבים ומעצבות לנשים  – מה שגורם לקושי עבור מספרות ומכוני יופי למצוא אנשי מקצוע מוסמכים ומוכשרים ובחלוף הימים יצור מצב שבו הביקוש יגדל על ההיצע. 

אם התחום מעניין אתכם ובהסתכלות לטווח ארוך הרי שמומלץ לנצל את ההזדמנות ולבחור עוד היום את הקורס שיזניק את הקריירה שלכם.

מה לומדים במסגרת קורס ספרות נשים?

תוכניות הכשרה רחבה וכוללת מספר מסלולים לבחירה לאלו הרוצים לקבוע ולהוביל את העתיד בתחום יש קורס ספרות נשים סוג 1 הקורס רחב ומאושר ע"י התמ"ת, בסיומו ולאחר עמידה במבחנים תינתן תעודה ממשלתית בנוסף לתעודה הניתנת ע"י מכללת סרג'יו השיעורים עיונים וכוללים כ- 540 שעות אקדמיות בהם נלמדים נושאים כגון ההיסטוריה של אומנות עיצוב השיער, הקווים המובילים מאז ועד היום, תאוריות מובילות וכל זאת נלמד לצד התנסות מעשית הכוללות טכניקות גזירה וצביעה של שיער החל מגוונים, אומברה, בליאז' ופיתוח חשיבה עצמית וטכניקות ליצירת ויז'אלים כיד הדמיון בנוסף משתתפי הקורס מקבלים ערכת ציוד הכוללת את כל המכשור והחומרים הנדרשים להתמקצעות ועבודה בתחום במקביל לקורס הזה קיימים במכללה קורסי ספרות נשים מקוצרים ופרטניים המותאמים לכאלו הרוצים ללמוד אחד על אחד לפי קצב אישי לצד תלמידים נוספים בכיתה בקורסים הללו נלמדים שעורים עיונים לצד מעשיים וניתנת בסיום הקורס ובעמידה במבחנים תעודה מטעם מכללת סרג'יו. 

איך בונים תיק עבודות?

בנוסף להכשרה פורמלית, אנשים המעוניינים לפתח קריירה בעיצוב שיער לנשים צריכים להיות מוכנים להשקיע את הזמן והמאמץ הנדרשים לבניית תיק עבודות מרשים, כדי שיוכלו לבסס את עצמם כמומחים. זה עשוי להיות כרוך בעבודה כעוזרים או מתמחים במספרה, השתתפות באירועים בתעשייה, כחלק מהרתמות למען הקהילה כל אלו יעזרו לכם לבנות תיק עבודות ובטחון מעשי לצאת לעולם האמיתי ולהיות המעצבים המובילים הבאים בתחום ספרות הנשים בארץ. בנוסף כל אלו יוכלו לסלול לכם את הדרך בבניית נוכחות מקוונת חזקה באמצעות רשתות חברתיות.

בחירת בית הספר הנכון לעיצוב שיער

בבחירת בית ספר לעיצוב שיער, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו המוניטין של המקום, איכות המדריכים שלו ורמת ההדרכה המעשית הניתנת. במכללת סרג'יו תוכלו להנות מכל אלו עם וותק של למעלה מ-40 שנה בתחום ספרות השיער, מדריכים שהינם מאסטרים בתחומם עם תעודות ממשלתיות בעלי סוג 3 אשר מאושרים להדריך ברמה הכי גבוה שיש. אצלנו במכללה תוכלו להנות מסטאז' מעשי ללא הגבלה ומליווי צמוד של המדריכים והמאסטרים, כך תוכלו להמשיך לקבל לקוחות של המספרה ולצבור עוד ידע וניסיון עד שתוכלו להרגיש מקצועיים ועם ארז כלים עשיר ופרקטיקה שימנפו אתם אל עבר העתיד שלכם, תוכלו לצד הסטאז' להיות חלק מנתינה ולהגיע עם המדריכים להתנדב למען הקהילה במקומות כגון : פתחון לב, כלא תירצה לנשים ועוד וכל זאת במכללה עם אווירה משפחתית ותמיכה לאורך כל הדרך. 

אם יש לכם שאלות על קורס ספרות נשים בסרג'יו – אנחנו כאן בשבילכם.