קורס ספרות גברים הוא אפשרות מעולה לרכישת מקצוע נחשק בארץ במיוחד בעקבות פתיחת ברבריות רבות כמו פטריות אחרי הגשם ובמקביל לשינויים בשוק העבודה שהשתנו מאז הקורנה שרבים מחפשים לעבור למקצועות חופשיים ולהיות עצמאים.

מכללת סרג'יו מאפשרת לכם מגוון רחב של לימודים בתחום עם אפשרויות להתמקצעות ע"י סטאז מעשי שיוציא אותכם מוכנים לשוק עם ארגז כלים ותמיכה בכל צעד בדרך להגשמת המטרה.

עם התקדמות המודעות לנושא, מצד גברים בישראל ובכל רחבי העולם, לימודי ספרות גברים וילדים הופכים ליותר ויותר מורכבים בכל הזמן. במסגרת קורס עיצוב שיער לגברים, לומדים על שלל טכניקות מיוחדות וסגנונות שונים ומוביליים בתחום. המטרה היא, שתצאו מהקורס עם ידע לגבי תספורות גברים אופנתיות עם אורכים ומרקמים שונים, ועם היכולת ליצור את הסגנון המושלם עבור כל אחד.

עוד לפני כן, בואו נכיר כמה מהתסרוקות הפופולריות ביותר לשנה הקרובה.

 

בלורית

עבור גברים שרוצים לוק מודרני ומגניב, בלורית היא סגנון שלגמרי יכול להתאים. זה סגנון מעט מבולגן, אך אם מטפחים אותו עם המוצרים הנכונים הוא מושלם גם ליומיום וגם לבילויים וחיי לילה. אפשר לעצב בלורית במספר דרכים, אבל הטרנד הנוכחי הוא שילוב עם גילוח דהוי בצדדים ובאחורי הראש. במהלך קורס ספרות גברים תלמדו כיצד להתאים את הבלורית הכי יפה ומתאימה לכל מסופר.

בלורית

בלורית לגבר

חיתוך צרפתי

זוהי תספורת קצרה, לגברים שמעוניינים במראה מסוקס שלא דורש תחזוקה גבוהה. החיתוך הצרפתי הוא שילוב של שיער קצוץ מאחור ובצדדים, עם שיער מעט יותר ארוך (2-3 ס"מ) למעלה.

התוצאה היא לוק קשוח, שהרבה מאוד גברים רוצים לאמץ בשנים האחרונות. אפשר לסרק את השיער שלמעלה לצדדים, עבור פגישות עסקיות, ואז לבלגן אותו קצת עם הידיים ולמשוך אותו קדימה, בשביל יציאה למסיבה או אירוע.

זה היתרון הכי גדול של הסגנון: הוא מאוד מגוון ויכול להתאים כמעט לכולם.

חיתוך צרפתי

חיתוך צרפתי

החלקה לאחור (Slick Back)

זהו לא סגנון חדש. למעשה, הוא מוכר ואהוב כבר עשרות שנים. עם זאת, בשנים האחרונות הוא עשה קאמבק וכרגע הוא אחד הפופולריים ביותר.

הגרסה הנפוצה ביותר: שיער קפוץ מסוגנן בצדדים, לצד שיער ארוך למעלה. השיער שלמעלה יכול להיות קצת ארוך (3-4 ס"מ) או מאוד ארוך, ולכן מתאים להרבה מאוד גברים, בטווח גילאים רחב. הסגנון דורש תחזוקה (בעיקר בצדדים) וגם התחייבות לשימוש במוצרי שיער מסוימים, אבל מרבית הגברים יצליחו לשמור על הסגנון.

החלקה לאחור (Slick Back)

החלקה לאחור (Slick Back)

מוהוק מזויף (Faux Hawk)

הסגנון הזה הוא איזון בין המוהוק המסורתי, שהוא די מוגזם עבור רוב הגברים, לבין מראה קצת יותר מסורתי. כדי ליצור את התספורת, נדרש שיער ארוך למדי שגולש ממרכז הראש לכיוון האחורי, בעוד השיער בצדדים מתקצר ככל שמתקרבים לאזור האוזניים.

הסגנון הזה מגוון מאוד – אפשר לארגן את השיער בצורה קלאסית במשך השבוע, על ידי התכשירים הנכונים וסירוק קל, ואז בסופי שבוע להעמיד אותו באמצעות ג'ל ליצירת לוק יותר אדג'י.

מוהוק מזויף (Faux Hawk)

מוהוק מזויף (Faux Hawk)

שיער מבולגן (Messy Hairstyles)

הסגנון הנפלא הזה משדר גבריות, קשיחות וגם סקס-אפיל משמעותי, ולכן כל כך הרבה גברים בוחרים בו ברחבי העולם. לא משנה אם לגברים יש שיער ארוך או קצר, שיער מבולגן יכול להחמיא להם בקלות וללא מאמץ. לקראת ישיבות עסקיות ואירועים רשמיים, זה פשוט לעצב את השיער כך שיהיה מסודר יותר באופן זמני.

Messy Hairstyles שיער מבולגן

Messy Hairstyles שיער מבולגן

סיכום

לימודי ספרות גברים בסרג'יו כוללים את הסגנונות הללו ועוד רבים נוספים שמתחדשים ומשתנים בהתאם לטרנדים השונים .

ניתן לבחור בין קורס ספרות גברים וילדים, קורס ספרות גברים "ברבר שופ" או כל קורס עיצוב שיער אחר, ולקבל הכשרה באיכות הגבוהה ביותר אצל ספרים בעלי הכשרה ותעודה ממשלתית של סוג 3 בספרות שזה למעשה ההכשרה הכי רחבה שיש בתחום הספרות בארץ – לא סתם אנחנו מומחים בתחום.