עיצוב שיער: שבעה טרנדים לוהטים לקיץ 2022.  

חם, מתחמם שם בחוץ והקיץ הזה תחום עיצוב השיער הופך ללוהט מתמיד עם מגוון סגנונות ששואבים השראה משנות ה-90, חוקים שנחצים וגבולות שנפרצים. אולי זהו הצורך בשינוי או צורך פיצוי על שנתיים מורכות מאוד מבחינה עולמית, אבל אין ספק שהקיץ הזה לפחות בתחום עיצוב השיער יהיה מעניין מתמיד. הכירו את סגנונות עיצוב השיער העדכניים של קיץ 2022 

נועז, שונה, דרמטי ומרדני 

אין ספק ששנת 2022 אולי תהיה השנה שבה העולם החליט שדי לו והוא רוצה לחיות לצד הקורונה ולא בחסות מגבולותיה. לאור זאת אנחנו חוזים עליה בביקוש לתספורות רחוקות מהמקובל, הבלונד נמהל בנחושת, ה"בוב" שומר על הא-סימטריה ומתקצר, הקרחות חושפות את הקרקפת והתלתלים מתנפחים, כמו כן שיטות צביעה מתקדמות כמו באליאז' ואומברה מקבלות פרשנות שונה וממשיכות להוביל את הביקוש גם השנה. 

בלונד "מעושן" ובאליאז'.  

הבלונד יישאר איתנו גם בקיץ הקרוב ויקבל פרשנות חדשה ומעניינת ל"נשיקת השמש" היישום צביעת באליאז' ב"יד חופשית" (טפיפות קטנות לאורך השיער) ומראה מעט "מעושן" שמודגם היטב על משפיעניות כמו היילי ביבר. מעוניינים ליישם את הלוק במספרה – צרו קשר לקורס אומברה ובאליאז' (קישור לעמוד). 

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cassondra Kaeding (@ckaedingcolor)

מראה מלוטש אסוף בצמה

צמות אסופות לגובה הן פתרון מוצלח לקיץ הישראלי החם והלח, אך צמת אדרת הדג משיגה שתי מטרות בהזדמנות אחת: הראשונה – היא אלגנטית יותר, והשנייה – היא קלה ליישום. חלקו את השיער לשני חלקים שנים והחלו לקלעו צמות, אספו את השיער וחברו את הצמות, לאחר מכן משכו מעט את קצוות השיער כדי להרחיב את הצמה בדרגות רוחב משתנות. תוכלו לקבל השראה נוספת תחת התגית הזאת: #braidsareback.

לפרטים על קורס הצמות שלנו במכללת סרג'יו – צרו קשר.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mara Roszak (@mararoszak)

קוקיות "חלל"

לא צריך להיות מבינה גדול בעיצוב שיער כדי ליישם את הטרנד הזה שחוזר אלינו משנות ה-90 וצפוי לכבוש את הרחוב הישראלי ובמיוחד בקיץ החם והמהביל. אספו את השיער לשתי קוקיות ( כולל שיער הפוני) וקשרו בגומיות. פשוט, קל, נוח ליישום והכי חשוב, מרחיק את השיער מהעורף המיוזע. למי מתאים? לכולן – לבעלות שיער קצר, שיער גלי, שיער מקורזל ושיער חלק.
שיטות לשדרוג: תוספות שיער במגוון צבעים, שיהיה מעניין!

– לפרטים על קורס תוספות השיער במכללת סרג'יו הקליקו כאן.

– לפרטים על קורס הכימיה למעצבי שיער מתקדמים הקליקו כאן.

 

קצוות מתהפכות  

טרנד הקצוות המתהפכות הוא יישום נוסף לסגנונות שנות ה-90, הטרנד הלוהט הזה כבר מודגם על כוכבות אמריקניות גדולות כמו זנדיה, ריס ווית'רספון וקורטני קרדישיאן וניתן ליישמו בקלות יחסית (מקמו את מברשת הפן על קצוות השיער, סובבו אותו כלפי חוץ ויבשו את השיער, עבדו בקצוות קטנות) התוצאה מחמיאה מאוד, מעגלת פנים צרות וארוכות ומאפשרת לכם להציע סיומת מעניינת ואופנתית ללקוחות הקבועות וגם ללקוחות המזדמנות.  

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

 

הסלון הצרפתי וה"בוב" הקצר 

הסלון הצרפתי המעודן מאופיין בתספורות מתוחכמות, קצרות ושובביות שכוללות "בוב קצר" קצוות פוני בעיצוב "בייבי" הידוק מרושל (צמת אדרת הדג) או "בוב" מתולתל והמראה ה"בלתי מתאמץ" שתמיד יצטלם נפלא! השחקנית זואי קרביץ מדגימה את המראה היטב את קצוות ה"בייבי"  

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zoë Kravitz (@zoeisabellakravitz)

הדוגמנית קאיה ברגר מדגימה בוב קצר במיוחד שמסתיים בעצמות הלחיים –

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber)

הזמרת ג'ניפר לופז מדגימה שני טרנדים בתספורת אחת: בוב אופנתי וקצוות מתהפכות:

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

השחקנית זנדיה מדגימה את טרנד הנחושת יחד עם הבוב הקצר בגרסה האומנותית 

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zendaya (@zendaya)

 

נפח במקסימום.  

נראה שבקיץ הזה גבולות הזמן נפרצים והתלתלים משתחררים. שנות ה-70 חוזרות אלינו בגדול עם נפח מועצם שניתן ליישם באמצעות שימוש בתרכובות לעיצוב תלתלים ובשיטות סירוק המנוגדות לכיוון צמיחת השיערה. למי מתאים? לכל מתולתלת שרוצה לשחרר את הצד הדרמטי שלה.  

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tracee Ellis Ross (@traceeellisross)

 

נחושת לא רק לבלונדיניות  

הנחושת היא הגרסה המאופקת יותר של הבלונד, ומסתמן שהקיץ היא תהפוך ללהיט הבא. את היישומיים הראשונים שלה אנחנו רואים על משפיענית הרשת וכוכבת הריאליטי קנדל ג'נר, אך לא רק. הנחושת יכולה להופיע על רקע של בלונד בצביעת באליאז' או על רקע גוונים אדומים בהתאם לרצון הלקוחה ובהתאמה לגוון פניה. יהיה מעניין לראות אותו מיושם על נשות ישראל שאוהדות במיוחד את הגוונים החמים. 

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Melissa Hernandez (@melissa.hernandez)

 

לקבלת פרטים נוספים על קורסי ספרות נשים והכשרות מתקדמות בתחום השיער והיופי – צרו קשר.